سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

ارتقای رتبه ، بازدید بیشتر، فروش بالاتر

سئو و بهینه سازی

سئو یا بهینه سازی موتور های جستجوگر ، مجموعه ای از فعالیت ها و تغییرات است که بر روی یک وب سایت انجام میشود تا در موتور های جستجو مانند گوگل بیشتر دیده شود.این امر شامل بهینه سازی محتوا ، لینک سازی ، افزایش سرعت بارگذاری صفحه ، بهینه سازی تصاویر و افزایش وضوح اطلاعات موقعیت مکانی است.به کمک سئو ترافیک و بازدید وب سایت افزایش میابد و نتایج بهتری در موتور های جستجو به دست می آید.

اهمیت سئو برای وب سایت چیست؟

سئو یکی از عوامل حیاتی برای هر وب سایت است زیرا:

افزایش ترافیک

سئو باعث افزایش ترافیک وب سایت میشود که این امر بهبود دسترسی کاربران و افزایش فروش را تسهیل میکند.

اعتبار و اعتماد

رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو باعث افزایش اعتماد کاربران به وب سایت شما میشود و در نهایت افزایش اعتبار شما میگردد.

رقابت پذیری

با بهینه سازی وب سایت ، میتوانید در مقابل رقبا رتبه بندی بالاتری داشته باشید و در صفحه نتایج جستجو بهتر دیده شوید.

بازدهی سرمایه گذاری

سئو به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر ، بازدهی سرمایه گذاری را افزایش میدهد و بهبود قابل مشاهده ای را در نتایج مالی و کسب و کار ایجاد میکند.

ریسپانسیو بودن سایت

بهینه سازی سایت برای موبایل ، دسکتاپ و تبلت با رعایت الگوریتم های گوگل

افزایش سرعت سایت

بهینه سازی تصاویر ، المان ها و افزونه ها و بهبود لودینگ سایت

افزایش امنیت سایت

برسی افزونه ها و پاکسازی سایت از موارد مخرب و نصب SSL قوی

آیا زمان و هزینه ی سئو برای تمام پروژه ها مشخص میباشد؟

هر کسب و کار نسب به در آمد خود میبایست هزینه ای را برای ارتقای آن در نظر بگیرد و این هزینه برای کسب و کار اینترنتی همان سئوی سایت میباشد.

سئو یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهای فروشگاه ها ، بیزینس ها و کسب و کار های اینترنتی است. سئو نیازمند فعالیت متداول است و بر عکس طراحی سایت هزینه ماهانه دارد و زمان مشخصی ندارد؛حتی بعد از ارتقای رتبه ، سایت شما همچنان نیازمند فعالیت و پیگیری روزانه میباشد. بسیاری از افراد پس از نتیجه و بازدهی بالا درخواست تمدید نظارت بر سئو سایت خود را قطع کرده و سایت آن ها در کوتاه ترین زمان افت رتبه را مشاهده میکند. بنابراین شما نیازمند هزینه کردن به صورت ماهانه برای سئو سایت خود میباشید. هر روزه و هر دقیقه رقبای سایت شما افزایش یافته و آن ها نیز همانند شما در صدد داشتن جایگاهی بالا برای سایت خود میباشند. در این میان افرادی سود خواهند کرد که به طور منظم برای سایتشان هزینه کرده و سایت را در درجات بالا نگه میدارند.البته شاید شما فکر کنید این یک ترفند پولساز برای سئو کاران میباشد اما به شما عزیزان توصیه میکنم قبل از هرچیز معیار های رتبه بندی گوگل را مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

مشاهده انواع و تعرفه های سئو

سئو خارجی

سئو خارجی به بک لینک ها و رپورتاژ هایی گفته میشود که خارج از سایت شما انجام میشود و سایت های خارجی سایت شما را معرفی میکنند که باعث افزایش اعتبار و کسب رتبه از طرف گوگل میشود.

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال به بهینه سازی صفحات و رعایت الگوریتم های گوگل گفته میشود که مشکلات سایت و خطا هایی که شاید برای شما مشکل ساز بشوند و نگذارند سایت شما در گوگل رتبه خوبی کسب کند را بر طرف خواهد کرد.

سئو داخلی

سئو داخلی به لینک سازی های داخلی ، محتوی سایت ، سرعت سایت و امنیت سایت گفته میشود که با رعایت یک سری نکات، سایت شما برای ایندکس شدن و معرفی به گوگل اماده میشود.

پلن برنز

1.400.000
تومان
  • 30 عدد بک لینک دائمی
  • 1500 عدد سوشیال سیگنال
  • 20 عدد بک لینک GOV و EDU

پلن نقره ای

3.499.000
تومان
  • 50 عدد بک لینک دائمی
  • 3500 عدد سوشیال سیگنال
  • 40 عدد بک لینک PBN با کیفیت
  • 20 عدد بک لینک GOV و EDU

پلن طلایی

6.630.000
تومان
  • 80 عدد بک لینک دائمی
  • 200 عدد سوشیال بوکمارک
  • 7500 عدد سوشیال سیگنال
  • 40 عدد بک لینک PBN با کیفیت
  • 20 عدد بک لینک GOV و EDU

پلن برنز

1.400.000
تومان
  • 30 عدد بک لینک دائمی
  • 1500 عدد سوشیال سیگنال
  • 20 عدد بک لینک GOV و EDU

پلن نقره ای

3.499.000
تومان
  • 50 عدد بک لینک دائمی
  • 3500 عدد سوشیال سیگنال
  • 40 عدد بک لینک PBN با کیفیت
  • 20 عدد بک لینک GOV و EDU

پلن طلایی

6.630.000
تومان
  • 80 عدد بک لینک دائمی
  • 200 عدد سوشیال بوکمارک
  • 7500 عدد سوشیال سیگنال
  • 40 عدد بک لینک PBN با کیفیت
  • 20 عدد بک لینک GOV و EDU
استراتژی محتوا و کلمات کلیدی دو عنصر بسیار اساسی در سئو هستند:
1- استراتژی محتوا

1- استراتژی محتوا

- تولید محتوای ارزشمند :ایجاد محتوای متنی ، تصویری و ویدیویی با ارزش برای کاربران و جذب توجه موتور های جستجو.

- بهبود تجربه کاربری: ارائه محتوایی که به کاربران کمک میکند و نیاز آن ها را برطرف میکند ، باعث بهبود تجربه کاربری میشود.

- انطباق با موتور های جستجو: بهینه سازی محتوا بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو و ارائه محتوایی که با الگوریتم ها سازگار است.

2- کلمات کلیدی

2- کلمات کلیدی

- تحقیق و انتخاب کلمه کلیدی مناسب : استفاده از ابزار های تحلیل کلمات کلیدی برای انتخاب کلماتی که مرتبط با صنعت ، محصولات و خدمات شما هستند.

- انطباق کلمه کلیدی با محتوا : استفاده از کلمات کلیدی در عناوین ، متن ها ، توضیحات و برچسب ها به گونه ای که باعث بهبود رتبه بندی در موتور های جستجو میشود.

- پیگیری و بهبود : پیگیری عملکرد کلمات کلیدی ، تغییرات در رتبه بندی و بهبود استراتژی بر اساس نتایج به دست آمده.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول